MEOSZ tájékoztató – segédlet a Ügyfélkapu helyébe lépő Ügyfélkapu+ vagy Digitális Állampolgárság Program alkalmazásához

Tisztelt Egyesületi Vezetők!

Tisztelt Egyesületi Tagok!

Kedves Barátaim!

 

Közösségünk életére is kihatással lévő fontos változásra szeretném felhívni a figyelmeteket, a mellékelt tájékoztató anyaggal pedig segítséget nyújtani a teendőkkel kapcsolatban.

  1. január 5-én megszűnik az Ügyfélkapu, helyette két online ügyintézési lehetőség, az Ügyfélkapu+ alkalmazás, illetve a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) applikációja lesz elérhető.  Mivel az elektronikus ügyintézés fontos jelentőséggel bír a mozgáskorlátozott emberek mindennapjaiban, szeretnénk segítséget nyújtani az eligazodásban. Levelem mellékleteként csatolom tájékoztató anyagunkat, melyben lépésről lépésre leírjuk, hogy mit kell tennie az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleknek annak érdekében, hogy a jövőben is tudják elektronikusan intézni ügyeiket, továbbá információkkal segítünk a két lehetőség közötti választásban.

Nagyon fontos tehát, hogy ha valaki 2025. január 15. után is szeretne elektronikusan ügyet intézni, mindenképpen választania kell az Ügyfélkapu+ vagy a DÁP alkalmazás között annak érdekében, hogy továbbra is online, személyes megjelenés nélkül tudja kezelni hivatalos ügyeit.

Használjátok, legyen segítségetekre a tájékoztató, és juttassátok el mindazoknak, akiknek megítélésetek szerint segítséget jelenthet a mindennapokban.

 

Üdvözlettel

Kovács Ágnes

elnök

MEOSZ tájékoztató Ügyfélkapu
pdf
  • Bejegyzés kelte :
  • Kategória : Meosz